Dagarna som kommer!



Dagarna och veckan som kommer ska jag:

  • Jobba fredagar, lördag och söndag
  • På lördag ska jag lära upp hon som ska jobba istället för mig. Ska bli kul.
  • Söndag blir det julpynt med jobb. =)
  • På tisdag ska jag till psykiatrin i Kalmar för att träffa min läkare som har hand om min medicinering. Inte kul!
  • På onsdag hade jag tänkt åka ner till Skåne för att lämna Lufsen. Mamma o pappa ska passa honom över helgen (detta har jag inte meddelat dem än, så det kanske jag ska göra först!).
  • Torsdag bär det hem till Torsås igen.
  • Fredag blir det iväg till Karlskrona för att tillsammans med ca 20 andra vänner och bekanta hoppa på Polenfärjan och festa i ett dygn! :p Något som för hoppningsvis blir jätteskoj. Jag är redan taggad. Har aldrig gjort något sådant.
  • Lördagkväll kommer vi i land i Karlskrona igen, och kvällen fortsätter antagligen med fest hos någon!


Idag fick jag brev hem om cellprovet jag tog för ett tag sen (se inlägget Sära på benen!) och visst visade det cellförändringar... Så det blir iväg till gynmottagningen om 4-6 månader för fler provtagningar. Visste detta innan då jag i Skåne tog ett sånt här prov och då också hade cellförändringar och blev skickad till gyn för vidare undersökning. Men de här i Torsås ville ha ett nytt cellprov och ha mig i "systemet". Dessutom kan cellförändringar läka ut så de ville se om det hade gjort det eller om jag fortfarande hade det. Och det hade jag då ja...
Men, trots rädsla och nervositet, är det bara att bita ihop och glömma det tills vidare. 4-6 månader är ju länge.


Kan ni fatta att det är första advent på söndag nästa vecka, alltså den 27 november?! Jag kan inte fatta det! Och jag har ingen ljusstake eller stjärna eller nåt. Måste inhandlas!!
Knäppt vad tiden går!


Nu ska jag laga mat. Det blir korv och stuvade makaroner! Tänk att så enkel mat kan vara så god! :p

Puss och kram
over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0