Sära på benen!



Jag tog fel på dagarna, så igår åkte jag från jobb tidigt för att gå till mödravårdcentralen. Men det var fel dag.. Idag var det visst! :/
Jag tycker inte det är så farligt innan eller när jag är där. Men efteråt får jag lite panik och bara gråter. Jag vet inte riktigt varför.
Denna gången fick jag två stycken som undersökte mig, en barnmorska på ca 50 år och en som studerar till barnmorska, ca 35 år. Jag var alltså ett studieobjekt, eller rättare sagt min fitta (ursäkta det fula ordet) var ett studieobjekt. Och jag hade alltså två stycken som kände och rörde runt i mig. Inte alls kul!!! Men men... De ville väl ha en ung snygg praktexemplar att studera! Hehe
Nä men då är det bara att vänta 5-6 veckor tills man får reda på om man har cellförändringar. Har jag det så blir det fler besök i stretstolen...





I natt hade jag sjuk huvudvärk. Jag låg och grät och höll på att kräka flera gånger. Vid 4 - halv 5 lyckades jag somna. Att klockan sen ringde tio i 6 har jag inte märkt, men som tur är vaknade jag strax innan 7 för att jag höll på att spricka av kissinödighet. Försov mig alltså en timme. Skyndade iväg mig till jobb, trots att huvudvärken satt kvar. Jobbet gick trögt, men tack och lov är där inte mycket att göra. Så det gör inte så mycket att man tar det lugnt.
Imorgon är det upp kl 5, då ska man hinna med att skrubba rent både damernas omklädningsrum och relaxavdelningen på ca två timmar. Jäklar vad det är svettigt! Man är dyngsur efteråt! Men det är bara att bita ihop och torka bort svetten.


Nu blir det snart Top Model, sen ska jag nog försöka sova.


Åh, såg precis en förlossning på tv. Ett ungt par. Och pappan storgråter när bebisen kommer ut. Sååå fint! Så nu storbölar jag med!

Nej, ni får ha det så bra!
Haj och val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0