Härliga sol!




SOLEN SKINER, HIMMLEN ÄR BLÅ
VAD DET ÄR SKÖNT ATT LEVA DÅ
HÖGT I TOPP GÅR ALLAS HUMÖR
OCH DET ÄR DET SOM SUSEN GÖR!!!
 
 
 
Idag mår jag bra (trots halsont) och humöret är på topp. Vädret är underbart och gårkvällen va superdupermegabäst! Humöret hade kunnat sabbas totalt då jag bestämde mig för att betala räkningar. Men icke. Jag kommer nog till och med kunna sätta över en slant till sparkontot. Jippi!


Nu får vi hoppas att det fina vädret håller i sig så att man kan vara ute och leka med barnen på förskolan, och gå långa härliga promenader med Lufsen. Ska även köpa bra promenad/joggingskor och börja powerwalka.


Nu ska jag stänga ner datorn och ta en promenad med Lufsen och insupa de sista solstrålarna innan mörkret faller.

Ta hand om er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0