Rykte...

 
 
 Går rykte om att Jimmy var ett stort jävla svin och var otrogen mot mig. Så nu är alla känslor för honom borta. Okej att jag är arg och sviken. Fast ganska nollställd också om ni förstår vad jag menar. I gårkväll hade jag ångest som fan, och var ledsen och förbannad. Jag var ute och gick halva natten, bara för att göra av med känslorna i kroppen. Det var skönt. Idag har jag faktiskt inte tänkt på det så mycket. Jag ska dit imorgon och ta mitt pick och pack, säga åt honom att han aldrig mer får träffa Lufsen (vi bestämde tidigare att han gärna fick låna Lufsen ibland då de båda verkligen älskar varandra), och sen gå där ifrån. Jag ska inte fråga om ryktet är sant. Han kommer väl ändå förneka. Vill inte höra fler lögner. Och egentligen, det spelar ingen roll om det är sant. Jag bryr mig inte. Han har sårat mig oavsett. Och nu räcker det helt enkelt!
 
 
Så därför publicerar jag ännu en gång denna låten (har gjort det tidigare när mitt hjärta blivit krossat, men den passar ju "så jävla bra")!!!! Den säger allt det där man känner. För man är ju ledsen, och tårarna kan komma ibland. Men sen ibland så mår man bara så jävla bra över att det är slut. Och det är ju precis så. Förstår ni hur jag menar??

 
 
 
 

"Jag har slutat att känna, fast det fortfarande känns
Du är ändå min stora kärlek fast det fucking bränns
Tårarna kan komma trots att veckor blivit år
Kan fortfarande känna din hand på mitt lår
Jag skakar vid tanken på att du tillhör någon annan
Kommer alltid fundera på hur det blivit om du stannat
Timmar blir veckor tills tiden försvinner
Tårar blir tankar tills kremeringsugnen brinner"
.......
"DU, det är över nu och all våran tid är slut
För det finns inget kvar (finns inget kvar)
DU, det är över nu och det känns galet sjukt
Jag mår så jävla bra (mår så jävla bra)"
 
 
 
Nu tar jag en dag i taget. Fokusera på mig själv och på de som faktiskt bryr sig om mig. Har en underbar familj som älskar mig för den jag är. Och har en underbar vän som finns där i både vått och torrt. Det är jag väldigt lycklig för! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: FIja

Du behöver aldrig känna dig ensam eller övergiven :D för du har ALLTID mig :D Jag älskar dig min vackra fru och bästa vän :).. Mig kommer du aldrig bli av med ;) <3

2012-09-28 @ 10:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0