kommer inte på nån rubrik...

 
 
 
Ja jag vet, jag är sämst på att skriva. Förlåt.
 
Dagarna går upp och ner som vanligt. Har varit magsjuk och det sitter fortfarande i. Kramper och körningar i magen. Trots det har jag haft en del bra dagar nu. Känns som det är på väg att hända saker, bra saker.
I januari ska jag börja i en ny grupp, IPS tror jag den heter. Det är ett sammarbete mellan landstinget, arbetsförmedlingen, försäkringskassan och nån mer (tror jag). Man får en jobbcoach, och målet är att man ska komma ut i arbetslivet. Man kanske börjar med 25 %, sen blir det mer och mer. Och tanken är att det ska leda till ett fast jobb. Så jag håller tummarna för detta pojekt!

Sen har jag kanske en lägenhet på gång. En 1a i stan, 2 minuters gångavstånd till syrran! Var på visning igår och den var jättefin så jag tackade ja direkt. Imorgon får jag veta om jag får den. Håll tummarna! Vill verkligen inte bo på Galgamarken längre!!! Älskar min lägenhet, men hatar området.
 
 
Ja, vad har mer hänt då?! Var ju som sagt ett tag sen jag skrev, så antar att det är en hel del som hänt. Men inget jag kan komma på nu. Så det skiter jag i. Jag får helt enkelt blogga lite oftare så att jag inte hinner glömma saker som händer. Japp, så får det bli!
 
Men tills vidare, tack och hej, leverpastej. Fast jag hatar leverpastej så jag säger ost istället.
 
Återkommer imorgon när jag vet om jag får lägenheten!

 
Puss på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0