Hjälp!!!!





Jaha, inte nog med skulden hos försäkringskassan på 5000 kr (nu 3000 kr), nu har jag dessutom kollat upp att jag inte får skatteåterbärgning utan istället måste betala 4500 kr.
Så det är en extremt deppig och panikslagen Sara som sitter här. För ska jag vara ärlig så vet jag inte alls hur jag ska klara det.
Jag är väldigt nere nu, krafterna bara rinner av mig och allt är skit och bläää! Jag vill gömma mig under täcket, sluta mina ögon och sova i några dygn. Får jag det, snälla?!!


Har i alla fall lagt upp lite kläder på tradera för att få ihop några småslantar.
Så hjälp en fattig Sara samtidigt som du får snygga kläder:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?alias=littlesaragirl




Nä, ska man sätta igång en film och lägga sig i soffan kanske?!


Ha det bra!
Puss



Kommentarer
Postat av: Lars Pettersson

Det fixar sig ---- någonting är fel. Jag undersöker imorgon. Du kontaktar din gamla arbetsgivare. Du ska ha ett årsbesked om hur mycket du tjänade och hur mycket skatt du betalade.

Kram

2012-03-21 @ 18:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0