Ge mig tips!!!




Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli gudmor till det senaste tillskottet, och med stor ära så tackade jag såklart ja!


Nu har jag dock lite panik. Vad ska jag ge i dopgåva? Jag vill ge något särskilt då jag är gudmor, och jag vill att det ska va något personligt. Men vad? Allt står still i mitt huvud. Vad ger man en liten bebis? Tycker det är så trist med silverskedar, silverskallror eller nån silverram. Jag vill att det ska vara något som bebisen kan ha användning av, i alla fall i ett år framåt.

Jag har två funderingar, men vad det är kan jag inte skriva här då min kära syster läser min blogg, och jag vill att det även ska bli en överraskning för henne!

Jag får väl helt enkelt prata med mamma om det.
Men har ni några tips så får ni gärna skriva till mig!!


Puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Nu vet jag inte om de har nån trädgård men om de har det så kan köpa ett fruktträd till bebisen. Det har man glädje av länge :)

2012-06-13 @ 20:59:12
Postat av: Sara

Tyvärr ingen trädgård, men annars en väldigt fin idé!

2012-06-18 @ 16:12:19
URL: http://enlitenflickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0