Förändringar!



Ja jag vet, jag har inte skrivit på länge. Men jag har haft fullt upp, jag lovar!

T ex så har jag varit barnvakt åt min lillasysters son Vilde. Först några dagar nere i Skåne, och sen här i Torsås. Oj, vad det var skoj! Tyvärr blev jag sjuk en av dagarna, kräkte en del och ont i halsen, och detta tog musten ur mig, så jag var inte helt pigg dagen efter heller. Men tack och lov hade Vilde även Lina och Tilda! Så han hade fullt upp hela tiden! <3
Det var verkligen några mysiga dagar, och nu är längtan efter en liten ännu större! Tack och lov tittar Linas bebbe snart ut, om 4-5 veckor typ, och då ska jag mysa, lukta och klämma på underverket. Antingen stillas min biologiska klockan en aning av det, eller börjar den ticka ännu högre... Hehehe. Men min tur kommer nån gång, det vet jag! Så varför brådska?!


Jag tror en massa förändringar kommer ske nu i vår. Och förändringar är både skrämmande och underbara! Vilka förändringar jag pratar om skriver jag senare, när det är mer bestämt. Men det är i alla fall något jag ser fram emot med både spänning och lite rädsla. Men allt kommer ordna sig!


Så, vad har mer hänt?!
Min lillasyster Emma har ännu en gång synts i TV, i Debatt på svt1 angående det nya programmet på tv3 Mammor och minimodeller. Först hade uppfattningen att programmet inte skulle vara så "farligt" som alla sa, hon hade hört från en bekant att det inte alls var så som reklamen framstod det. Men efter första avsnittet ändrade sig Emma, och jag är mycket glad över det. Och stolt över hur hon uttalade sig i programmet! Älskade Emma, det var jättekul att se dig i ett "allvarligt" program!


Ikväll blir det pizza- och slappkväll med Lina. <3

Och nu blir det TV.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0