En dålig kväll helt enkelt...




Jag tror absout att jag har ett drag av bipolär.. För hur kan man annars ena stunden älska livet och alla man umgås med och sen en stund senare känna att man vill skära upp hela armen?! Jag förstår inte! Jag förstår inte hur jag kan känna och tänka så, men jag gör det Jag vill dra ett rakblad över handleden. Jag vill till och med dra det i ansiktet. Dölja allt det fula med något ännu fulare.



Jag är så ful. Jag ser mig i speglen och ser en ledsen ful människa. Hon har rynkor i ansiktet, speciellt "bekymmersrynkan" framträder tydligt.
Tro mig, jag är ändå väldigt lycklig nu. Jag har Jimmy, min älskade Jimmy!!! Jag smälter fortfarande när han tittar på mig! Och jag har hans familj. Jag tycker så himla mycket om hans mamma!
Och sen har jag min familj. Några är bara ett stenkast här ifrån. Andra är längre bort, men ändå här hos mig i både knopp och själ, och speciellt i hjärtat! <3

Jag är sjuk, jag vet. Men jag ska snart börja mitt 15-veckorsprogram som jag verkligen hoppas och tror på!
 
 
Nåja... Hoppas folk (Jimmy) orkar med mig!
 
 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0