Karlskrona, finnar och sömnstörningar...




Jag vet, jag har inte skrivit på länge. Men mitt liv är kaos just nu känns det som. Mår inte alls bra och orkar/känner inte för någonting.

Jag har varit nere i Svedala i 10 dagar, bara för att andas ut och ta det lugnt. Det kändes bra. Men i onsdags kom jag hem till Torsås igen, och genast kom ångesten... Har mått dåligt rätt länge nu. Annars brukar det komma och gå, en vecka depp, en vecka okej. Men nu har det varit depp länge, mer eller mindre sen januari... Inte bra!

Helgen har spenderats i Karlskrona hos Lina, Daniel och Lilly. Sitter här i deras soffa som ännu en natt ska bli min sovplats. Jag klagar absolut inte!
Karlskrona är en underbar stad, ni som inte varit här borde åka hit!
Måndag imorgon och vi alla ska åka till Torsås kl 6 på morgonen. Daniel ska jobba, vi andra ska hänga hos mig och sen hämta Tilda i skolan. Underbara Tilda. Har inte träffat henne på två veckor nu. Jag längtar efter henne! <3

Sen är det ca 10 dagar till min flytt, så det bli packa pappas kappsäck hela veckan. Nä okej, inte packa pappas kappsäck, men det är ju roligare att säga så! Packa lådor låter inte så skoj. =)

Just nu har jag fått nån jävla finn-explosion i huvudet. Och då snackar jag inte om två tre finnar som skymtar fram. Nä, nu snackar jag om 15-20 st som lyser som Rudolfs röda mule!! Vad fan är det med mig? Jag är inte nån tonåring som ska få finnar! Okej att jag brukar få nån enstaka innan mens, men nu snackar vi om prickigkorv i hela fejset. Undrar om det är för att jag mår dåligt plus att jag röker mer än vad jag brukar. Ganska troligt att det är så. Oavsett; INTE KUL!!!!

Funderar starkt på att starta en till blogg, där jag kommer skriva om mer personliga känslor och saker, men där jag inte avslöjar alls vem jag är. Alltså kommer jag inte lägga upp adressen här, eller ge den till nån. Kan va skönt att vara helt anonym ibland. Jo, så blir det nog!

Nu ska jag snabbt ut med Luffe så han får ta en kvällskiss, sen blir det, förhoppningsvis, sova. Fast i natt somnade jag inte förrän typ 04.30-05.00. Det är nåt allvarligt fel på mig! För nu har jag fan vaknat och kommit upp på morgonen och hållt i gång hela dagen (både igår och idag gick jag och Lina på långpromenad i ca 2 timmar, jag har t o m träningsvärk!) i hela helgen. Så blir lite arg på dem som säger att det inte är konstigt att jag inte kan sova på nätterna då jag sover på dagarna istället. Men jag kan ju ändå inte somna, trots att jag inte sover länge. Nu när jag var nere i Skåne vaknade jag en morgon kl 10, efter att ha somnat vid 4-tiden, och kunde sen ändå inte somna förrän 26 timmar senare. Sömnstörningar delux!


Nä, som sagt, ut med Luffe, en cigg, sen sova.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0