Skitsnack!



Jag älskar Karlskrona, och på lördag blir det flytt.
Men något jag märkt, och märkte nästan direkt, är att hundägare är VÄLDIGT dåliga på att plocka upp efter sin hund! Det ligger hundbajs på trottoaren och på varenda liten gräsplätt. Hur jobbigt är det att plocka upp skiten egentligen?! Bajspåsar kostar typ 15 kr på ICA, det tar 5 sekunder att plocka upp det och det finns papperskorgar här och där.
Tack och lov är Lufsen väldigt bra på att gå sicksack och undvika att trampa i det. Han tycker också att det är äckligt och låter det helt vara, förutom att han ibland kissar lite på det. hehe


Idag har jag packat jättemycket. Känns skönt, jag börjar bli helt klar nu. Dock är det rätt jobbigt med alla lådor som står överallt. Inte lätt att få plats i en etta...


Jag håller dessutom på att färga mitt hår. Jag ska bli blond, och det är lättare sagt än gjort. aJag har blonderat det två gånger nu och är alldeles orange, förutom i hårbotten där jag är platinablond typ. Inte så skoj.
Dessutom måste jag gå ut och visa upp mig då jag är ute med Lufsen. Och imorgon ska jag till Karlskrona på besiktning och då kommer nog många att kolla lite konstigt. Tack och lov är det npg många som haft samma problem, så jag är inte ensam.




Nu blir det sängen. Ska upp tidigt imorgon.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0