Inget särskilt...



Veckan har varit full av packande och flyttande. För nu har Lina, Daniel, Tilda och Lilly lämnat Torsås och bosatt sig i underbara Karlskrona.
Och om en månad är det min tur!!! Längtar jättemycket!

Denna veckan är jag hemma hos mina älskade föräldrar i Svedala. Stannar över påsk.
Så nu hinner jag nog träffa alla som jag vill hinna med att träffa, ex min fina storasyster Anna och hennes familj. De längtar jag väldigt mycket efter!! Blir lite påskfirande hos dem på fredag. Det ska bli skoj!



Jag har inget annat att skriva om. Det är alldeles tomt i huvudet. Kanske senare i veckan, när lite mer har hänt. Ja, det tror jag!

Ha det bra så länge!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0