Flytt!




Jag gråter nästan av glädje.
Idag fick jag ett paket från Blekinge sjukhus. Det innehåll en massa provrör och kanske 10 papper om hur jag ska lämna in prover. Även en lång lista på blodprover jag ska lämna på vårdcentralen. Äntligen är det någon som tar mina magproblem på allvar!
Då vårdcentralen bara gav mig tips och råd om hur jag skulle bli av med min förstoppning, och skrev ut en massa mediciner som inte hjälpte, och sen inte skrev remiss till sjukhuset för en riktig utredning så skrev mamma och jag en egen remiss och skickade in. Och vi blev tagna på allvar, äntligen!

Nu är det bara psykiatrin som ska ordnas, sen är jag redo att flytta. Fick igår reda på att jag får tillgång till lägenheten redan den 24de. Då ska jag vara med på besiktningen och sen får jag nycklarna. Onsdagkväll och torsdagen ska spenderas med att städa den, och sen blir inflyttningen på lördagen! <3


Nu ska jag väl börja sätta fart med packningen.
Ha det bra allihopa!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0