Skåne eller ej?!




Jag vill hem till mina föräldrar och lillebror i Skåne, men hittar ingen ork att ta tag i packning eller disk som måste diskas innan jag sticker. Dessutom är Luffe inte riktigt bra i magen så det känns lite sådär att sätta oss på ett tåg...
Åh, ge mig lite energi, snälla!!! Har koffintabletter. Kanske man skulle stoppa i sig två-tre stycken?!



Andningen känns ungefär som innan, blir inte bättre men heller inte sämre, tack och lov.


Fick 40% rabatt på Ellos, så nu har jag äntligen beställt nya converse, drygt 400 kr! Det var verkligen på tiden då de jag har har stora hål, jag blottar nästan hälarna. Hehe
Så nu är det bara att vänta på att de kommer! Skulle ta ca 5 arbetsdagar. Hade hoppats på att de kom idag, jag behöver dem ju!!! Men icke. De kommer säkert imorgon då jag nog åkt till Skåneland.

Emma vill ha upp mig till Stockholm i helgen. Men förlåt Emma, jag får nog tacka nej. Min energi ligger som sagt väldigt lågt nu och känner inte för att festa och träffa dina vänner. Känner mig inte så social just nu...


Nä, nu får det bli koffintabletter och en cigg. Sen får man väl tvinga sig att diska och packa. Kanske en viss Daniel kan köra mig och Luffe till Karlskrona så jag slipper ta bussen dit.

Förresten, känner för att göra nåt med mitt hår. Färgen är jag ju helt klart nöjd med, men min frisyr är tråkig. Okej att jag har det på utväxt så jag vill ha låååångt hår. Men kanske man kan klippa upp det mer, och ta ett tag på luggen så den slipper hänga ner i ögonen. Jag får nog ta ett snack med världens bästa frisörska Linnea!


Tack och hej, marmelad!






Jaha, nu kom yrseln också. Vill bara lägga mig ner och dö!






Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hallå där - skärpning!! Väljer du mellan Skåne och att dö eller vad menar du?

Dags att sträcka på dig Sara!!! Kom igen så ses vi i Skåne!!!

2011-09-29 @ 21:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0