Dålig...



Förbaskade förkylning. Jag hostar och det känns tungt att andas. Fick till och med stanna hemma från jobb idag, hade en jävlig natt!
Det blir soppa och en massa te, så kanske man klarar av att jobba några timmar till innan månadsskiftet!
Men fatta vad nöjd jag är med lönen jag fick! För att bara jobba 50% så var det en sjukt bra lön!!! Nu kan jag äntligen börja betala tillbaka min skuld till pappa! Känns bra, hatar att vara skyldig folk pengar!!!


Skit, jag är helt slut! Känns som att jag inte får tillräckligt med luft, och då får jag lite panik. Dessutom är jag trött hela tiden. Kanske borde gå till vårdcentralen?!



Ska i alla fall krypa ner i sängen nu!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0