Konstig kombination...



Var nyss i affären för att köpa lite mjölk (jag älskar mjölk när jag är lite bakis!) men det slutade med att jag handlade en massa gott. Så nu sitter jag här med ett stort glas mjölk, coca cola, pizzasallad, ett Geisha och en påse Tutti Frutti Splash. Ja jag vet, en konstiga kombination kanske, men detta är grejer jag älskar! Åt aldrig pizzasallad innan, hade nog till och med aldrig smakat det innan jag flyttade till Torsås, men nu kan jag bli sugen på det lite då och då. Har ni nån "konstig" grej ni kan bli sugen på, bara så där.

Jag köpte även två tidningar, Veckor revyn och Solo. Varför gjorde jag det??? Jag läser ju aldrig sånt skit. Fick väl nåt konstigt infall, det var väl något som lockade där på omslagen. Får väl bläddra igen dom innan jag somnar ikväll.

När jag kom ut från affären trodde jag först att det snöade. Det glittrade i luften, precis som det gör i snöfall. Men det var bara ett stilla regn, möjligtvis lite snöblandat. Det var fint i alla fall, och jag blev faktiskt glad av tanken på snö. Det första snöfallet är ju alltid underbart!

Igår fyllde en tjej, Micaela, på jobbet år. Detta firade vi med tårta efter lunch, fortsatte senare på kvällen med god mat, vin och en massa skratt. Kvällen avslutades på Harrys i Kalmar med bowling och dans! Det var en superkul kväll. Jag älskar verkligen mitt jobb och alla mina arbetskollegor. Finns absolut ingen som jag inte känner mig bekväm med, och då är jag ändå väldigt bly och har svårt att öppna mig. Känner mig lätt obekväm bland folk. Men i detta gänget känner jag mig så bra. De är inte bara mina arbetskollegor utan även mina vänner. Och jag är så otroligt glad över att fått träffa Elin! <3

Födelsedagsgrisen(kaninen) Micaela som vi piffa till med kaninprylar! =)

 

Fr.v. Elin, jag och Ellen (och några ballonger!)




Elin lockade mitt hår. Jag var jättefin, ett tag i alla fall. Sen platta jag det igen.


Nu sitter jag här och är så otroligt trött. Ska upp kl 8 för att sticka till jobb kl 9 imorgon. Inte jättetidigt, men det hade varit skönt med lite sovmorgon. Det är väl därför söndagar finns?! Sovmorgon och slapp hela dagen, eller?! Men men, några timmars jobb kan inte skada. Behöver alla timmar jag kan få!
Man borde kanske gå och lägga sig så småningom. Hade tänkt duscha, men vet inte om jag orkar. Man blir ju ändå så svettig på jobb, så lika bra att duscha efter det.

På måndag blir det mödravårdcentralen för att streta med benen. Inte kul, men cellprov måste tas en gång om året så jag har cellförändringar. Jobbigt, hatar det! Att bli undersökt alltså. Men men, bara till att försöka slappna av och låta bli att känna, och det går ju faktiskt väldigt snabbt tack och lov. Annat blir det när man ska klämma fram en unge, men den dagen dröjer.

Nä, soffhäng en liten stund till, sen march i säng!
Ha det bra allihop!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0