AJ!!!




Nä men usch vad jag är dålig på att blogga nu förtiden. Ska genast skärpa mig!

Ikväll sitter jag i soffan med värk i magen. Är fullständigt förstoppad (vilket jag i stort sett alltid är, men denna gången är det värre) och dessutom känns det som att jag håller på att få urinvägsinfektion. Så jag har hållt i mig min medicin som jag fick på akuten en gång när jag var sjukt förstoppad, och nu ska jag även halsa tranbärsdryck och försöka äta en hel citron. Håll tummarna på att det hjälper!

 



På fredag är det maskeradfest och jag har lite panik... Vad ska jag ha på mig???? Jag köpte en dräkt, en french maid men den var för stor. Man fick inte prova den i affären, och man får inte lämna tillbaka den eller byta den. Så jag är lite smått arg! Så, som sagt, panik!!!
Har en leopardklänning och kan säkert sy ihop både öron och svans, men det är inte särskilt kul. Men det får bli en nödlösning! Ska i alla fall bli kul!

Nu blir det lite PS3, Assassin's creed.

Ha en bra kväll!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0