Ont i hela kroppen... =(



Idag är ingen bra dag.
Sista dagen på jobb och det känns jobbigt och trist. Jag som trivdes så himla bra! Så nu är man arbetslös...

Dessutom har jag idag ont i nästan hela kroppen. Vaknade med värk i ena benet, huvudvärk och magkatärr.
Senare fick jag dessutom mens och med den kom mensvärken i både mage och rygg. Sen blev jag dålig i magen (antagligen av alla kakor som jag och Lina bakade igår!) och fick en jävla magknip. Och ovanpå allt blev jag yr och frusen. Jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli riktigt dålig. Det har jag inte tid med just nu!

 

 

Nu sitter jag i soffan med en filt runt mig men fryser ändå.

Nä nu ska jag sluta klaga. Inte så kul att läsa kanske?!


Jag skulle gärna vilja att ni kommenterar mina inlägg då och då. Vad som helst. Tips om bra filmer, fråga vad som helst, eller bara lämna ett litet spår. Hade varit kul! =)

 

Förresten, mitt försök att sluta röka går bra. Eller nja, jag hade ett återfall för inte så längesen. Men annars blir det bara kvällsciggen nu. Vet dock inte hur jag ska kunna klara mig utan den. Men det kommer väl det med.
Tycker jag är rätt duktig. Inget hjälpmedel har jag än så länge inte behövt. *klappar mig själv på axeln*

 

Igår köpte jag en adventljusstake. Kostade bara 50 kr på Coop, så jag var tvungen att slå till. Och givetvis står den redan i fönstret. Men känns lite väl tidigt att ha den tänd. Kan inte se någon annan som har det, så jag väntar lite. Men titta så fint det är!

 

Nä nu blir det snart sängen. Jag är trött som en björn som gått i ide.

God natt världen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0