Grattis till alla mammor!



En lycklig dag kommer jag också bli firad denna dag. För en dag kommer jag också bli mamma, och jag ska bli världens bästa!


Jag hoppas jag blir som min mamma, som alltid finns där för en. Som tar hand om en när man är sjuk, som tröstar när man är ledsen, som delar ens lycka, som stöttar och älskar! Som lagar mat, städar, skjutsar, jobbar, handlar, passar och ställer upp med en massa.
Jag glömmer nog ofta att tacka dig för allt du gör, jag är nog dålig på att visa min uppskattning.
Men mamma, älskade mamma, tack för allt du gör! Tack för att du alltid finns här. Och tack för att du gett mig och mina älskade syskon livet! <3 Utan dig hade jag gått itu!


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack älskade Sara.Det är inte svårt att ge när man får så mycket tillbaka. Jag vet och känner att du uppskattar mig.

2011-05-30 @ 20:56:32
URL: http://enlitenflickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0