Duktiga Sara!




Idag har jag varit jätteduktig och rensat ogräs och gjort fint på min uteplats! Men tips, dra inte upp tistlar utan handskar. Jävlar vad det gjorde ont! Efter några tistlar kom jag på att jag kunde ta på mig vanliga vantar som lindrar lite, så det gjorde jag. Smarta lilla jag! =)

Maskrosor hade jag gott om, men nu är de borta!!!

 



Jag skulle behöva åka till Coop vid Jägersro för att köpa hundmat och hårfärg, men det ligger så långt bort, och jag hade tänkt köpa ett stort paket hundmat (10 kg) och det kan jag verkligen inte släpa runt med genom hela stan. Kanske man hade kunnat ta taxi hem, men det har jag egentligen inte pengar till... =(

Jaha vad annars...
Det blir kanske Torsås på torsdag, men har inte riktigt bestämt mig än...

Nu blir det lite mat, och sen lite Sims.

Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0