Saker ni inte visste om mig!




Några saker ni kanske inte visste om mig:

Jag går inte på K-brunnar utan måste gå på A-brunnar när jag ser en. Även de små fyrkantiga brunnarna där det står ett "V" måste jag gå på, samtigidt som jag tänker, eller säger tyst för mig själv: Ett, två, tre, V.

Jag hatar när jag möter någon, jag ler men får inget leende tillbaka.

Jag har ett stort ärr längs skulderbladet, ca 30-40 cm långt. Detta kommer efter en hjärt-operation då jag föddes med hjärtfel. Detta både jag hatar och älskar!

Jag tror på "tredje gången gillt" men kanske på ett annat sätt än vanligt. Jag tror att händer det inte den tredje gången så händer det inte alls. T ex; jag har gjort abort två gånger. Nästa gång jag blir gravid måste jag behålla det, annars får jag inga fler chanser.

Jag hatar hål som inte ska vara där. T ex mushål (nej inte vaginan), ormhål och andra hål.

Jag hatar saker som sticker upp som inte ska vara där. T ex när en potatis har börjat få sånna där utväxter, vad det nu heter. Eller som mammas och pappas buske som har förökat sig i gräsmattan och det har börjat komma skott. Jag ryser!!

Jag klarar inte av att höra ballongljud, ni vet det gnälliga ljudet. Jag får ont i öronen och huvudet och det känns som att jag ska svimma.

Jag älskar att trycka finnar, både på mig själv och andra. Det ligger i släkten! =)

Jag älskar och är mycket nöjd med min rumpa, men detta kan jag ju inte säga högt. Låter lite divigt typ.

Innan jag köpte Lufsen var jag ganska rädd för hundar.

Förut hade jag fruktansvärd socialfobi och klarade inte åka buss, stå i kö eller gå i stan själv. Jag får fortfarande lite ångest över att träffa nya människor och att av att hålla föredrag (något jag inte gjort sen 7de klass).

Jag är förälskad, men i vem är min hemlighet.




Kommer nog på mer senare, men just nu står det still i huvudet. Ska strax på fest och känner mig lite stressad.
Så nu blir det sminkning och välja outfit.

Hej så länge!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0