Något känns fel...






Jag har en jättekonstig känsla i kroppen. Något är fel, eller något kommer hända, något som inte är bra.
Ni vet den där känslan man kan ha...

Och även om det nu bara är en känsla, och att inget alls är fel egentligen, så kommen känslan sitta kvar där och jag kommer gå och vänta på något som händer. Så jag kan inte riktigt koncentrera mig på annat. Jag har försökt. Jag har städat toaletten och damsugat hela lägenheten, plockat och donat som bara den. Varit ute i solen med Lufsen, lyssnat på bra, glad musik.
Men inget hjälper...

Vad som än kommer hända (eller inte hända) så: COME WHAT MAY!!!



Idag har jag ätit ett halv paket nudlar. Har ingen matlust, och dessutom var nudlarna inte goda så Lufsen fick dom. Är sugen på snickers och cola, men har inga pengar.
Har faktiskt inga alls pengar, så får leva på nudlar och konserver i några månader... Inte så kul. Men man kanske går ner lite i vikt. Man ska alltid se det från den ljusa sidan!


Åh vad jag vill tillbaks till Torsås. Måste erkänna att jag är förälskad i den lilla byn!


Behöver färga mitt hår, har en centimeter utväxt och lite smårandigthår. Men pengar... Hm. Mat eller hårfärg?! Vad ska man välja... HÅRFÄRG! =)


Så nu ska jag ta mitt pick och pack (Lufsen och bajspåsar) och ta en runda i solen som håller på att gå ner.

Ha det bra allihopa, och speciellt du. Ja du som läser detta just nu! =)

Puss o kram





Ärligt talat, hade jag inte vetat bättre hade jag trott att jag var gravid. Så som jag suktar efter Snickers. Har aldrig gillat Snickers innan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0