så trött....






Jag är så trött på folk som hela tiden sätter käppar i hjulet för mig!
Och jag är så trött på hur jag är och har varit den senaste tiden; ena stunden glädje- och lyckorus men i nästa sekund vill jag bara gråta ögonen ur mig.
Hatar att gå upp och ner så snabbt.



Just nu sitter jag i Torsås, mitt andra hem.
Igår var Lina och jag ute i Kalmar och firade St Patricks day. Vi hade jättekul. Var på en liten irländsk pub, och där var ett mindre liveband och proppfullt med folk. Alla var glada och det var en helt underbar stämning!

Idag har det varit en lugn dag. Vaknade strax efter 9, kände mig hur pigg som helst och inte alls bakis.
Nu är jag dock väldigt trött, men det är skönt att slippa bakfyllan!

Ikväll får vi se hur det blir. Känner mig lite rastlös i kroppen, men det finns inget att göra. Så det blir väl en mysig filmkväll med Lina och Daniel. Daniel ska förresten laga mat till oss, det blir något med fläskfilé och det gillas!!!


Nu blir det en powernap, eller kanske lite sudoku. Har fastnat helt för det och har köpt en tjock tidning med bara sudoku!
Något jag även fastnat för är Snickers. Vill ha det hela tiden!!! Kan knappt gå i affären utan att köpa ett, och det är inte så bra då jag har ont om pengar. hehe



Ni får ha det så bra. Hoppas ni har en trevlig helg, och lite mer att göra än vad jag har!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0