Min syster!



Min syster är som ni kanske vet "Ensam mamma söker"-Emma. Hon är en galet underbar tjej!
Just nu går hon en hudvårdskonsulent och makeupartist utbildning. Där ingår praktik som hon nu ska göra.

Därför erbjuder hon nu er en härlig ansiktsbehandling med ansikts- och nackmassage för endast 150 kr (produktkostnaderna för henne). Behandlingen är ca 50-60 minuter lång och under behandlingen använder hon sig endast av ekologiska produkter som inte är djurtestade. Huvudingrediensen är aloe vera och är mycket passande för personer med känslig hud.
Önskar ni få ögonbrynen plockade så kostar det 30 kr extra.
Antingen görs behandlingen hemma hos henne, eller så kommer hon hem till er!
Behandlingen går att boka från och med 7 Mars och hela Mars månad.

Ni som inte vet hennes nummer eller har hennes facebook eller mailadress får gärna höra av er till mig om ni är intresserade.

Hon är jätteduktig, och jag kan lova att ni får en skön stund.
Dessutom är Emma en riktigt trevlig och rolig tjej att få umgås med.

Så passa på!







Min syster Emma och hennes busunge Vilde! <3









Kommentarer
Postat av: Jessica

Hade jag inte haft en bra bit till henne, så hade jag absolut velat få en ansiktsbehandling. Låter underbart skönt!

2011-03-09 @ 21:23:34
Postat av: Anonym

hej skulle du vilja mejla emmas mejladress till min epost skulle varit jätte snällt:) förresten skit bra blogg!

2011-03-11 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0