Kärlek! <3

Jag är så otroligt lycklig lottad som har världens bästa familj.

Underbara föräldrar som stöttar och hjälper.
Fyra älskade syskon som är mina bästa vänner.
Fyra änglalika syskonbarn som förgyller min dag och ger mig ovillkorlig kärlek!

Tack underbara ni för att ni finns. Att umgås och spendera tid med er är det bästa jag vet!


Har haft en helmysig dag med syster Anna och hennes pojkar Theo och Elias, 6 och 2 år. 
Anna och Elias hämtade upp mig i svedala efter att de vinkat av pappa Jan-Erik på Sturups flygplats. Sen körde vi till Eslöv och hämtade Theo i skolan. Det var underbart att hämta upp honom, han sken som en sol när han fick syn på oss.
Dagen innehöll god fika, wii, vanliga spel, kasta boll, sparka boll och rulla boll, lyssna på musik och titta på två dansande killar, en massa skratt, bus och mys! 

Och när jag sen kom hem till mamma o pappa i svedala möttes jag av en glad Lufsen och en liten Vilde som hälsade på. Det var inte lång stund jag fick träffa Vilde, men jag hann få en del pussar och kramar och fick höra att jag är hans kompis, och att han älskar mig. 

Dessa älskade barn värmer mitt hjärta, värmer hela kroppen. Jag har sån tur som är moster till fyra underbara barn, och jag har sån tur att de faktiskt tycker jag är en rolig och bra moster. Bättre kan jag inte önska mig!


Så detta inlägg är till min underbara familj. Jag älskar er!




Ja, annars då?! 

Jag har varit väldigt trött på sistone, mer än vanligt. Hade kunnat sova flera dygn i streck, känns det som. Fast ändå känner jag mig pigg på något konstigt sett. Eller typ glad i kroppen, förväntansfull, hoppfull.
Jag ser fram emot måndag då jag ska börja plugga Religion A. Tycker det är intressant och förhoppningsvis blir det en kul kurs. Dock bara i tre och en halv veckor. , kursen är bara 50 poäng.
Men sen är det bara Samhällskunskap A och Naturkunskap A kvar, sen har jag alla kärnämnen. 
Och till hösten blir det förhoppningsvis Barn och fritidsprogrammet två terminer och sen jobba på dagis som barnskötare.

Och det känns så skönt att jag faktiskt ska flytta tillbaka till Torsås. Mitt lilla älskade Torsås! Hur kan jag vara så förälskad i dig?? Du är en liten håla full med folk som snackar om alla, hör allt, ser allt, vet allt. Och ändå så är jag så fast vid dig! Lite galen är jag nog! =)


Nu blir det kvällens sista cigg och sen sängen. 
Puss och godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0