Sista helgen i Malmö!



Ja, då var packningen snart klar! Äntligen. Då ska det bara städas sen är jag redo. Eller nja, jag ska även måla lite. Jävla hyresvärd kräver att man ska spackla och måla i de hål man gjort i väggen. Jag satte upp två tavlor i betong vägg, vilket krävde borrning. Dessa måste jag göra vid. Så idag har jag spacklat. Duktiga jag, jag kan en hel del! =)
Sen gäller det att blanda färg så att det blir rätt nyans. Inte helt lätt...

Helgen är den sista som spenderas i Malmö innan flytt. Så ikväll blir det utgång (hoppas jag) med tjejerna! Förhoppningsvis en del tjejsnack, skratt och dans!!
Natten är även den sista jag sover i lägenheten. Sen kommer jag bo hos mina föräldrar, då det är omöjligt att bo här. Alla saker ska flyttas mot den ena väggen, så att Amanda kan flytta in sina saker om en vecka.

Igår skulle jag färga håret, eller rättare sagt utväxten. Så jag satte igång. Och när jag sen tvättar ut färgen märker jag att utväxten blivit mycket mörkare än resten av håret... Så det var bara till att sätta färg i resten av håret, så nu är jag ganska mörk... Gillas inte. Förhoppningsvis kommer det tvättas ur ganska snabbt, det brukar röd färg göra. Så idag ska jag shamponera håret tre gånger! =)

Nu har jag äntligen fått midsommarplaner. Blir ingen midsommar här i Malmö, utan på onsdag åker jag till Torsås, och sen vidare på torsdagen.

Nej, en cigg och sen fortsätta. Bordet ska monteras ner, sen får det räcka för i dag!

Puss hejdå!

Snart säger jag hej då till underbara Malmö!
En fantastisk stad, särskilt på sommaren.
Men det är Torsås som ligger mig varmt i hjärtat.
Men Malmö, jag kommer och hälsar på lite då och då! <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0