Flytt och midsommarplaner?!



Oj vad kul att se att så många kommentera mitt förra inlägg! Tack allihopa, det är väldigt uppskattande!


Idag hänger jag hos mamma och pappa. Flyttstressen börjar göra sig till känna i kroppen, har haft hjärtklappning och nu ligger jag i soffan med huvudvärk och mensvärk. Dessutom har Lufsen väldigt svårt för att vara i lägenheten. Han blir orolig och stressad av allt stök, alla flyttlådor som tar upp plats, och hur jag suckar och stönar och gnäller. Stackaren påverkas väldigt mycket av mitt humör.
Så som sagt hänger jag hos föräldrarna och Lufsen springer runt i trädgården och känner sig troligen fri och glad!

Men ikväll är det tillbaks in till malmö och alla flyttlådorna. Tar ett sista tag, sen ska det nog vara färdigpackat! Hoppas jag i varje fall...


Midsommar börjar närma sig och än har jag inga planer. Känns lite trist. Kanske det blir en tur till Torsås, men vad jag ska göra där uppe vet jag inte. Dessutom behöver jag spara pengar då flyttbilen kommer kosta en del...
Hur som helst, hoppas det blir fint väder på midsommar! Vad har ni för planer?
En sak är i alla fall säker; jag ska käka senapssill, nypotatis och jordgubbar. Vad som än händer, även om jag sitter ensam bland mina flyttlådor, så måste jag äta det!!!! Och kanske plocka sju blommor att lägga under huvudkudden för att sen drömma om den jag ska gifta mig med. Fast det funkar ändå aldrig...

Dans runt midsommarstång blir det inte. Har nog inte sett nån på flera år. Ja, om man inte räknar den lilla som mamma och pappa brukar ha i trädgården. Men den är ofta ful... Hehe


Nej, nu får jag rycka upp mig! Förlåt för ett tråkigt inlägg idag. Kanske kommer mer senare ikväll som är lite mer intressant!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0