SKIT!!!!!!!!!




Varför envisas jag med att gå på tråkiga fester när jag vet redan innan att det kommer vara jättetråkigt och jobbigt?! Och att jag kommer ångra att jag gick dit... Jag vet det innan. Ändå tänker jag att kanske kanske så blir det roligt denna gången. Men nej då...
Och så får man höra en massa skit. Folk som lägger sig i och alltid har något att tycka och säga om något som inte har med dem att göra. Men så är man lite berusad och lyssnar på vad det de säger, blir ledsen och skickar dumma sms som man sen 5 minuter efter ångrar att man skickade.


Jag vill aldrig mer gå på en sketen fest! Jag ska börja lyssna mer på magkänslan och göra som den säger. Och jag ska sluta lyssna på allt skit som folk säger.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0