Min nya lägenhet!




Ingen bra dag idag... Känner att jag måste tänka. Och jag måste tänka på mig själv och vad jag vill ha ut av livet.
Jobbigt det där!



Nu blir det att sandpappra mina blivande vägghyllor som Tobias och hans snälla pappa sågat och hyvlat (tror jag det hette) till mig! =) Sen blir det till att betsa dem så att de får liknande färg som tvbänken, köpa hyllhållare (eller vad det heter) och sen upp på väggen.
Idag ska jag nog även fixa mina tavlor. Har fått jättefina tapetprover som jag ska häfta upp på canvasdukar. Så blir det häftiga tavlor med fina 70-tals mönster! =)
Ja, jag är lite inne på 70-talet nu. Brunt, orange, mossgrönt och blått.

Förresten har jag tagit några bilder på lägenheten nu. Här följer en "rundvisning"!


Vardagsrum med älsklingfåtölj från Blocket, Vardagsrum med tv-bänk, även den från Blocket


Sängdelen i vardagsrummet


Hall med massa garderober                     Toalett


Mitt lilla men mysiga kök                          Ny kaffekokare och söt kaffeburk


Ja det var min lilla rundvisning. Ni är välkomna hit och se den live. Besök är alltid kul! =)


Nej nu får jag ta tag i mig!
Ha det bra allihopa.
Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0