Huvudvärk... =(




Idag är ingen bra dag. Den började bra, men sen kom lite stress och nu en jävla huvudvärk. Tror det är vädret plus att mensen är påväg... Ska man ta en treo och lägga sig och vila lite? Risken är ju att jag somnar och sover läääänge. Och det vill jag inte. Hmm...


Dock är Lufsen mycket bättre idag, så det var skönt att jag inte rusade in akut med honom. Hade kostat skjortan, och förmodligen hade de bara sagt att jag skulle testa fasta och sen "snällmat". Och det vet jag ju själv att man ska göra. Så just nu står ris och puttrar på spisen.


Har en fullspäckad vecka framför mig. Passa Tilda en massa! <3 Hoppas det blir fint väder så att man kan hitta på något kul! Annars får det bli leklandet någon dag, en massa lekande med barbie, spela spel och kolla film. Men det blir nog bra!
W - om du har barnen någon dag kanske vi kan träffas?! Ha en liten playdate?!


Nej nu blir det att vila huvudet på kudden en liten stund.

Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0