Allt känns så bra! =)



I förra inlägget skrev jag om bra omen. Och kan ni förstå, igår såg jag ett till! En alldeles kritvit duva! Och jag som alltid älskat duvor (konstigt nog då de flesta ser dessa som äckliga fåglar) blev väldigt lycklig!




Idag har jag och Tobias varit en sväng i Kalmar. Dock fick jag inte tag i allt jag skulle, exempelvis vägghyllor... Men spegel och gardiner blev inköpta! Och det var mysigt att gå med Tobias!


Jaha, vad har mer hänt då?!
Jo, jag har bestämt mig för en tatuering. Fyra hjärtan på vaden, ett för varje syskon. Inte så stor, max 15 cm. Börja strax ovanför fotknölen man har på utsidan och uppåt. Vet inte riktigt hur hjärtanen ska se ut, om de ska vara i färg eller inte, men tror de ska vara ganska enkla och diskreta.
Så gott folk i Kalmar- eller Karlskronaområdet, nu behöver jag tips på tatuerare!


Imorgon blir det passning av underbara Tilda, från 15.00 då jag hämtar på dagis till 21.30 då Lina slutar jobba och Tilda förhoppningsvis sover. Nu håller jag på att ladda ner Trassel. Jag har redan sett den, men med engelskt tal, och älskade verkligen den. Nu ska jag se den med Tilda, och givetvis med svenskt tal. Och jag hoppas Tilda kommer gilla den lika mycket som jag!!!


Nä, nu blir det en snabbdusch. Vädret gör en klibbig! När ska det där regn- och åskvädret komma och rensa luften egentligen??


Sov gott världen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0