Vill ha en förändring!

Är så sugen på en förändring. Av mig själv alltså. Vill bli en ny Sara.
Nu har jag ju äntligen fettsugit min dubbelhaka och förhoppningsvis kommer den aldrig mer synas! Nytt ansikte alltså.
Nu vill jag göra vid håret! Funderar på denna färgen.
Och sen sätta i hårförlängning så att jag får ett riktigt rött-orange svall!
Hm... vad ska man kunna förändra mer?!
Idag blir det slapp vilket det blir varje dag nu efterson jag inte kan göra så mycket mer med ett stort jävla bandage runt huvudet...
Min pappa har börjat blogga. Ska bli sjukt intressant att se vad han kan komma blogga om. Hoppas han inte skriver något om sina störda döttrar. hehe
Är lite hungrig, men finns inget gott här hemma. Kanske lite nyponsoppa?! Ska rota i skafferiet!
Hej hopp, pillesnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0