Mest till dig...



Till en imbecill liten flicka:

Jag tappar fortfarande hår, men sparar det och kan skicka det med posten då det verkade som att du verkligen ville ha det. Jag kan även säga till när jag ska raka benen och fittan så kan du få det med!

Och jag vet att du har större bröst än mig, det går tyvärr inte att undvika se det eftersom du trycker upp dom till hakan. Det är bara det att utan bh hänger väl dina ner till naveln medans mina är fasta och bröstvårtorna sitter där dom ska sitta, alltså mitt på.

Snacka gärna skit om mig, jag ska ju ändå flytta ifrån denna jävla håla. Men ge fan i att säga nåt om min syster!!! Jag förlorar gärna mer hår, och annat med, för hennes skull. Hon har aldrig sagt något ont om dig (ja inte förrän nu i alla fall). Hon känner inte dig, hur ska hon då kunna snacka skit om dig?!

Och det värsta av allt, och även det lägsta jag någonsin hört någon säga; att jag (och även de två andra som jag inte nämner namnen på) "som är så psykiskt störd och som försökt ta livet av dig, varför gör du inte det då?! Gör det då!".
Att må psykiskt dåligt är något jag inte ens önskar min värsta fiende!!!
Men du ska även veta att jag har många vänner som mår dåligt och gjort både det ena och det andra, och de är de bästa, mest förstående vänner man kan ha! Så vi är absolut inga dåliga människor som du verkar tror. Skulle du kalla en cancersjuk person för det??

Och det västa du kan säga till en självmordsbenägen människa är "gör det då". För det kan vara precis den lilla pushen som behövs för att den personen faktiskt ska genomföra det. Så tänk på det!!!!

Sen tycker jag det är jävligt lågt att du snackar skit om dina "bonusbarns" mamma, och jag hoppas verkligen inte att barnen hör det!!!!

Jag vet att allt egentligen bottnar i osäkerhet och svartsjuka men det ger dig ingen rätt att snacka skit om och bete dig illa mot någon. Du kanske också borde träffa en psykolog och prata om dina problem, vem vet.



Detta inlägg skriver jag till en speciell person och jag hoppas att hon fattar att det är till henne.
Ni andra läsare kanske inte förstår allt, men det behöver ni inte göra heller.







Förresten var nyårsafton skit! Jag gick på en fest i Kalmar, där jag bara kände en person och han däckade efter maten, vid halv 8 ungefär. Efter att jag försökt väcka honom i en timme bestämde jag mig för att sticka till Påboda där Simon och Marcus hade fest. Supersnälle Krille beställde taxi OCH betalade den till mig (jag lovar Krille, du ska få tillbaks de 900 kr som det kostade). Efter ett antal felkörningar och sura miner från chauffören (jag råkade säga Påryd istället, oppps! ) kom jag fram. Tyvärr var denna festen också tråkig och det blev några onödiga bråk.
Jag lämnaden den vid 2-tiden storgråtande och alldeles för full.

Sen vill jag tacka Andreas Vestlund för allt!!


Idag är det packning och städning som gäller. Så nu ska jag fortsätta med det!

Ha det bra allihopa!




Förresten vill jag göra lite reklam för min syster Emma (från Ensam mamma söker) som nu börjat blogga för Mama, en tidning och webbsida om föräldraskap.

http://blogg.mama.nu/emma-pettersson/




Heta Emma som bloggar om sin vardag med sonen Vilde,
vintage-mode och seconhand-inredning.






Kommentarer
Postat av: josss .

<3

2011-01-05 @ 18:29:32
URL: http://underligaste.blogg.se/
Postat av: Emma

<3 du är bäst syster

2011-01-05 @ 18:44:24
URL: http://blogg.mama.nu/emma-pettersson/
Postat av: Jessica

Ibland stöter man på människor här i livet som man tycker synd om eller som man verkligen inte förstår sig på. Dessa människors beteende bottnar ofta i dålig självkänsla, avundsjuka eller något annat som gör att de måste tycka illa om en, vilja trycka ner en och försöka få en att må dåligt. Det är dessa människor det är synd om, riktigt synd!



Man behöver inte gilla alla människor, och alla människor behöver inte gilla en själv - men man kan åtminstone bete sig som folk, att vara artig mot en person man inte tycker om handlar inte om falskhet utan om mognad.



Vad jag ville säga med detta är egentligen att jag vet att du är stark Sara! Ta aldrig åt dig av vad en sådan människa säger till dig eller hur denne beter sig! Du är så mycket bättre än så!



Man mår inte bra av att ha sådana människor i sin inre krets (eller yttre), och man bör verkligen göra sig av med dessa.

Jag önskar dig lycka till med flytten till Malmö!

Ta väl hand om dig!

2011-01-07 @ 21:10:28
Postat av: Kara9317

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-05-04 @ 11:14:24
URL: http://kara9317.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0