Så konstig...



Har kännt mig så konstig på sistone. Haft en massa mardrömmar, vaknar helt kallsvettig.
Fast det är ju mycket i mitt liv som händer nu. Kan ju vara det som spökar.

Har glömt ta min medicin i några dagar också. Så har varit yr och konstig i huvudet. Och jättekänslig. Har gråtit över allt, ex i kväll såg jag det nya matlagningsprogrammet på tv4. Och så fort nån gick vidare och blev gald fick jag gråten i halsen. Samma igår, jag hade teven på, men var i köket och hörde bara den. Och så var det nån fin musik som spelades och jag brast ut i tårar. Hade ingen aning om vad programmet handla om, men musiken fick mig att bryta ihop.

Jag har dessutom slutat med mina p-piller, för man fick tydligen inte gå på dom när man ska opereras... Tror det är därför jag är så känslig, kan ju vara det.

Det är även några andra saker som hänt som jag inte kan skriva här. Så egentligen borde jag inte skriva så, för då gör jag er bara nyfikna och undrande. Så förlåt. Men ändå...

Var en runda i min nya lägenhet idag. Har inte orkat vara där än, bor hos mina föräldrar. Mest för att jag varit så yr och inte klarat av att gå ut med Lufsen.

I helgen blir det nog upp till Torsås för att tömma och städa gamla lägenheten. Ta förväl av den. Min fina lägenhet!!! Kommer sakna den jättemycket. Den var fin!


Nu blir det snart sängen for min del. Kanske en kopp te och liten skorpa innan.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0