Oj det var längesen!

Vilken apdålig bloggare jag är! Förlåt mig så hemskt mycket!!!
Så mycket har hänt och jag vet inte var jag ska börja, men vi tar det väl från början antar jag.
Jag flyttade till Skåne, ja det har jag väl berättat. Men tyvärr verkar det inte som att jag får bo kvar i lägenheten då hyresvärden anklagar mig för att ha sökt på falska uppgifter. Dom påstår att jag skrivit i min ansökan att jag studerar, men jag har klart och tydligt skrivit att jag är sjukskriven och lever på aktivitetsersättning från försäkringskassan. Och då det är studentlägenheter, som jag inte har sett att det stått någonstans, får jag alltså inte bo där om jag inte studerar. Alla uppgifter dom har är fel. Det står även att min dåvarande hyresvärd var min pappa, vilket ju är helt fel då jag bott hos Torsås bostäder. Jag förstår inte hur det har blivit så fel. Så jag kommer alltså bli bostadslös om tre månader... Och jag vet inte alls vad jag ska göra. Känner mig totalt hopplös!
Min operation har skett, närmare bestämt i tisdags. Gick jättebra. Personalen var helt klart bäst och man kände sig verkligen omhändertagen. Ska gå med ett jävla bandage runt huvudet konstant i en vecka nu, sen då och då i ytterligare en vecka. Jag ser ut som en mumie typ.
Ont? Nja, det kommer och går. Och bandaget spänner och kliar som fan.
Men jag får bra smärtstillande.
Till natten tex får jag en halv morfintablett som jag blir ganska på lyret av. Ska inte ta de fler gånger då jag mår ganska dåligt av dem dagen efter, typ yr och illamående.
Dessutom får jag roliga, otäcka, skumma, intressanta drömmar av dom. Ska berätta om den jag hade i natt:
jag är fattig och bor med min familj i ett skabbigt hus fullt med insekter. Bland annat har vi i källaren en stor spindel som äter konstiga grejer, typ ni vet en sån partytuta, man blåser i den och så tutar den och det rullar ut en grej som sen rullar tillbaka. Finns även en orm som svalt en sån, men som varje gång den räcker ut tungan och väser tuta för fullt.
I närheten av vårt hus är det ett rikemansområde som ligger precis vid havet och i Thailand. Vi känner en rik familj som vi ibland får kaffe av.
Jag är även en spion för staten och lägger olika föremål i en kista som sen nån gubbe från staten kommer och hämtar. Föremålen är bland annat en boll, en dartpil och såpbubblor.
Ibalnd får jag följa med ner till havet med tå rika snygga killar. Dom gillar att dyka och låter mig testa. (Plötsligt kommer en del av ice age 2 in i drömmen). Det kommer en massa monster i vattnet som sväljer en kille till hälften, han sitter alltså fast i gapet med överkroppen utanför och underkroppen i monstret. Nu blir det en tävling om vem som kan rädda honom. Den som räddar honom får 40 000 kr. Självklart vill jag göra det för jag är fattig, men alla vill att killarna som är vana vid vatten ska göra det. Så jag får inte, så istället försöker jag förstöra för dom. Bland annat hoppar jag ut på nåt isflak som dom ligger på och börjar gunga det. Så dom er upp och ingen lyckas rädda killen.
Sen är jag tillbaks i den skabbiga lägenheten och hånglar lite med en kille i källaren. Och får två husdjur som ser ut som två stora (då menar jag typ en meter stora) larver som kryper omkring på väggarna. Jag var lite rädd för dom, men var tvungen att passa dom hela tiden för annars åt dom upp all mat och alla möbler. Så när jag skulle bajsa på en jättetrång toalett är jag tvungen att ha dom hos mig. Tänk er att sitta i ett trångt rum med två stora larver som kryper på väggarna och i taket. Lite panik.
Sen är jag på en buss eller ett tåg. Vet inte riktigt varför. Men jag har en massa barn hos mig bland annat en som är besatt av tandborstar och hela tiden försvinner på jakt efter tandborstar, och jag måste leta efter honom samtidigt som jag ska ha koll på tio andra barn.
Sen kommer jag till en affär i Thailand där dom säljer onani-filtar. Fråga mig inte hur dom funka, men det låg en massa nakna människor med filtar mellan benen i affären. Och dom drog i mig för dom ville att jag skulle vara med. Tack o lov vägra jag, men övervägde att köpa en till syster Lina i födelsedagspresent. Syster Anna var dock före och köpte en onani-toffs till Lina (ni vet sånna toffsar som Maria Montazami tjatar om). Jättefin.
Sen sitter vi och dricker kaffe, men kommer på att vi ska gå till mormor och morfar med kaffe istället. Så det gör vi.
Men helt plötsligt är jag utanför ett sjukhus, där en läkare blivit kallad till ett annat sjukhus i Korea och måste lifta dit. Dessvärre är det olagligt att lifta och jag ser hur en polisbil närmar sig.
Sen är jag i en bil på en bro för att åka till ett slott där vi parkerar bilen typ 8 gånger innan vi blir nöjda. Sen går vi i en trädgård och Lufsen får springa fritt och leka med en bebis som går jättenära havet. Och då kommer monsterna igen.
Sen tror jag inte att jag drömde mer... Nej just det, vi var även i Thailand och skulle shoppa, men pappa ville bara till ett snuskigt område där det fanns horor. 
Sen drömde jag inte mer.
Men konstigt var det, och jag blev både glad och rädd flera gånger.
Nu ska jag försöka dölja mitt fina bandage med både mössa, halsduk och sjal för att ut o gå med Lufsen.
Ha det bra allihopa!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahaha de som sa att knark är bajs vet inte vad de pratar om!



Bästa med hela drömmen måste vara pappa på jakt efter horor, fy fan vad bra!



För övrigt finns nu onanitoffsar + onanifilt med på önskelistan inför min 30-års dag!

2011-01-27 @ 18:40:53
URL: http://komigenlina.blogg.se/
Postat av: Sara

Knark is the shit!!!!



Din önskelista är noterad. Ska bara hitta affären i Thailand som säljer sånna. Kanske kan googla. Japp så får det bli!

2011-01-28 @ 14:38:10
URL: http://enlitenflickasdagbok.blogg.se/
Postat av: mia

vad kostade operationen?? och var gjorde du den?

2011-02-07 @ 11:19:40
Postat av: Sara

Min operation kostade 14.500 kr +konsultation 500 kr. Jag gjorde det på Akademikliniken i Malmö. Se deras hemsida : www.ak.se

2011-02-07 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0