Mys!!!



Idag satte jag och Vilde oss på tåget mot Karlskrona. Det gick jättebra, vi hade fika, hans leksaksdjur och dator med dvd-filmer med oss. Så han kunde underhålla sig hela tiden, och även underhålla mig! =)
Tågresan gick som sagt jättebra, och efter tre timmar kom vi fram till Karlskrona där Daniel hämtade upp oss och körde till Torsås. När vi kom till badhusgatan och rullade in på gården mötte två glada tjejer oss, Lina och Tilda!
Vilde var nyvaken (somnade i bilen) och lite blyg i början, men det dröjde inte länge förrän han och Tilda satte full fart med att leka med allt dom kunde hitta.

Ikväll har vi ätit pizza, ätit godis och druckit cola och bara myst en massa. Nu sover änglarna och Lina och jag har "egentid" vid våra datorer. Tror det blir sängen ganska snart, för det blir nog en tidig morgon och det är jag inte så van vid. Men det ska gå.

Imorgon har vi inga direkta planer, men blir nog en massa lek och bus. Ikväll till exempel hade dom cirkus för oss och gjorde en massa konster. Trodde flera gånger att det skulle gå illa, att det skulle slå sig blåa och gula, men de bara skrattade och hade jättekul. Och deras skratt smittar av sig! <3

Min lillasyster är i Argentina på semester. (Nej då, jag är inte alls avundsjuk... *grrr*) Därför vi passar Vilde.


Nu blir det grannfejden sen sängen.


Syster Lina                             Syster Emma            Tilda och Vilde



Men vi alla saknar syster Anna, hennes sambo Jan-Erik och deras underbara söner!

Elias och Theo



Här en jättefin på alla barnen. <3


Theo, Tilda, Elias och Vilde. Bilden är tagen för ca ett år sedan.
Visst är det underbar?!



Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0