Natt




Jag vet att jag hade något att skriva. Jag tänkte ut det när jag var ute och gick med hunden.
Men nu minns jag ingenting av det... Va fan!!!


Har förresten köpt ROSA hundbajspåsar. Passar mig utmärkt, men Lufsen sen lite gay ut. =)
Fast tyvärr är den rosa färgen inte så stark, så påsarna blir sådär halvt genomskinliga. Inte kul att se vad man plockat upp!!!


Imorgon beger jag mig till systeryster! Ska bli myyyys!


Jag kan inte sova. Fast jag var uppe tidigt idag. Okej att jag tog en liten tupplur i eftermiddags pga migrän, men det var typ max en timme.

Jag borde ha somnat för länge sen. Lufsen ligger helt utslagen här bredvid mig. Just nu rör sig tassarna som om han springer, och han gnyr lite. Han drömmer alltså.
Undra vad hundar drömmer om. Eller djur överhuvudtaget.
Jag tror inte Lufsen drömmer om att han jagar en kanin på en stor äng. Han gnyr så mycket, och skäller till och med ibland. Låter mer som en mardröm. Undra om djur kan drömma mardrömmar???


Nä nu får jag väl tejpa igen mina ögonlock så kanske man tillsist får en timmes sömn.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lina

MYYYYYYYYYYS! <3

2011-02-11 @ 10:24:41
URL: http://komigenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0