Sjuk...



Då har man gått och blivit sjuk. Influensa eller halsfluss är det nog. Hög feber, ont i halsen och ont i lederna. Och alltid när jag får hög feber så svullnar körtlarna (tror jag att det är i alla fall) i magen vilket gör så jävla ont. Så det blir till att vila några dagar nu. Jag som skulle hälsa på jobb, och åka in till Kalmar och shoppa julklappar. =/


Vet inte om ni har läst det innan, men som tidig julklapp fick jag en skuld på 5054 kr av försäkringskassan. Idag fick jag ett brev där det stod att jag senast 12 januari måste betala detta. Man kunde ta det på avbetalning, men det var sjukt hög ränta. Så vad fan ska jag göra. Jag har inte de pengarna efter jul... Man är för fan som fattigast då. Så jag vet inte hur jag ska göra.


Nej, jag orkar inte skriva mer. Har verkligen ingen energi.

Hoppas ni mår bra!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0