Lite skitsnack



Snacka skit om mig, kalla mig hora, kalla mig vad ni vill! Jag har blivit mycket starkare så att jag kan hålla detta skitsnacket på distans, inte ta åt mig, och blir mer arg istället för sårad. Ni får inte trampa på mig längre.
Jag är en bra människa som förtjänar bättre. Jag är en god människa som aldrig skulle göra något ont, aldrig skulle kunna såra någon med flit.

Jag har en pojkvän som jag tycker väldigt mycket om. Jag är otroligt glad, och mår bra med honom. Jag skulle aldrig vara otrogen mot honom, inte mot någon. Så varför är jag en sån dålig människa? Varför kallar ni mig hora, slampa och allt möjligt annat?

Låt mig leva mitt liv i fred! Bry er inte! Låt mig må bra, snälla!





Jobbet känns fortfarande så jävla bra! Det är så skönt att vara igång, även om man skulle vilja döda klockan när den ringer på morgonen! Men en halvtimme senare är jag färdig för att ge mig iväg, och det känns skönt att promenera till jobb, man liksom vaknar till av den tidiga morgonluften. En kopp kaffe när man kommer fram, sen är man redo för dagen.
Tror min kondis blivit lite bättre faktiskt. Tack vara jobbet alltså. Det är full fart hela dagen, och jag känner det både i ben, armar och flåset.


I helgen blir det (kanske trevlig) kräftskiva hos Danne och Kevin. Jag vet inte om jag ser fram emot den egentligen. Är lite rädd för att det ska bli en del skitsnack om mig, och när jag är onykter tror jag det är svårare att vara stark... Men har bestämt mig för att INTE bråka, utan bara gå där ifrån. Skitsnack och bråk hör till tonåren, om ens det! Det är faktiskt pinsamt att höra att folk i min ålder fortfarande håller på med det! Nåja... vi mognar väl olika fort...



Nu blir det lite mat, vet inte om det blir billys panpizza eller bara mackor. Får dra lott eller nåt. Hehe
Kvällen spenderas hos pojken, och imorgon är det jobb som gäller, 7-14. Lagom tid det där! =)


Ha det bra allihopa!
Puss


Kommentarer
Postat av: Pappsen

För mycket jobb och för mycket pizza eller..? Förresten så tycker jag att du är vacker, mjuk, omtänksam, varm, behaglig och absolut inget av det som du kanske hör andra säga!!!

2011-08-26 @ 04:25:06
Postat av: Sara

Tack pappa, du är underbar!!

2011-08-26 @ 14:36:53
URL: http://enlitenflickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0