Zzzzzzzzz




Åh vad det är underbart att få hem sin beställning från H&M och att allt faktiskt passar. Eller nja, nästan allt. Det är svårt med byxor. Ibland har jag storlek 36 och ibland 34. Så jeansen jag beställt måste jag kanske byta. Men ska först få lite smakråd av systrarna. De är höga i midjan (vilket jag älskar) och utsvängda i benen, vilket jag inte är riktigt säker på om jag passar i. Så jag får se hur det blir med dem.
Men annars var det underbara kläder, och än har bara hälften kommit. Andra hälften kommer i början av september, men det gör inget. Är en mest höstkläder jag beställt. Det börjar ju bli höst... =(


Imorgon blir det jobb, jättemycket jobb! Börjar kl 7 och stannar säkert i tio timmar... Hade tänkt åka ner till Skåne på eftermiddagen, men det blir nog fredagmorgon istället. Blir så sent annars.


Jag snarkar. Har alltid gjort det, men har inte fattat hur mycket förrän nu. Kl 6 i morse vaknade jag och insåg att Tobias inte låg bredvid mig, och hans täcke och kuddar var borta. Jag gick en runda i huset och hittade honom i rummet intill. Gissa om jag känner mig dum. Tydligen har han inte kunnat sova på hela natten, förrän han kl 5 gick och la sig någon annanstans.
Så, nu har jag varit på apoteket och köpt snarkdämpande nässpray. 250 kr kostade det, så det måste fan funka, annars blir jag galen. Kanske man ska gå och kolla om man har polyper i näsan. Min systerson hade det, och stora mandlar, och snarkade som en fullvuxen man (han var typ 5 år) och fick allt bortopererat. Nu snarkar han knappt alls. Så det kanske inte skadar att kolla upp det.  Vill ju inte behöva sova i olika rum, vill ju ha min Tobias bredvid mig! <3

 



I helgen blir det som sagt Skåneland. Systeryster Emma ska ha kräftskiva på fredag med en massa kompisar som jag inte träffat på länge länge. Det ska bli skoj!
Och på lördagen blir det fest för underbara kusinvitamin Tova som blir 18. Jävlar vad tiden går snabbt. Känns som det var igår man satt uppe i hennes rum och lekte med barbiedockor (ja, jag lekte med barbiedockor så fort jag hade chansen, trots att jag var typ 17 år!).

Mina föräldrar och lillebror ska kanske flytta från huset i Svedala till en lägenhet i Malmö. Ett fint område precis vid havet. Spännande. De har första tjing på lägenheten och måste nog bestämma sig ganska snart.
Gissa om det finns en stor vind med massa saker att tömma och gå igenom då. Kuuul!!! En massa leksaker och kläder man hade när man var liten. Jag kommer ha svårt för att kasta saker, vill spara alla mina barbie och my little ponny! Och mina fina dockor som jag fick av mormor och morfar. Jag var den enda som fick så fina dockor (jag var en riktig flickflicka som bara lekte med flickleksaker) och de är fortfarande i fint skick, så självklart måste de sparas. Linda och Helena heter dem, en med mörkt långt hår och en med blont långt hår. Mina bebisar! <3

Nej, nu ska jag diska lite, sen packa inför Skåneresan.






Puss och kram! <3




Kommentarer
Postat av: Helena

Hahha, tänk att dina dockor heter precis som jag och min syster :)

Har du vägarna förbi trelleborg nån dag får du gärna ringa.

Kram

2011-08-18 @ 10:47:31
Postat av: Sara

Hahaha, ja just det! Dessutom var Linda storasyster till Helena! =)

2011-08-22 @ 11:40:47
URL: http://enlitenflickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0