Moviestar



Jag måste bara rekommendera tre filmer jag sett på sistone.

Paul
En underbart rolig film om två comic-books nördar som träffar en riktigt utomjording - Paul.
Paul tar dem med på en roadtrip genom USA, jagad av FBI.
Jag satt och skrattade högt, men ibland blev den även lite romantisk och känslosam.
Sjukt bra film!






Den andra filmen är animerad och heter
Rango
Handlar om Rango, den lilla ödlan som under en studdsig bilfärd trillar ut ur bilen och hamnar mitt ute i öknen.
Han hamnar i staden Dirt och där blir Rango, den tuffa orädda ödlan som ska rädda alla invånarna i Dirt och hitta vatten, som på ett mystiskt sätt försvunnit och hotar Dirt att torka ut.
Trots att filmen är animerad är det en del vuxenhumor och passar inte för de yngre barnen. Men detta barn (jag!) satt och fnissade!




Och till sist den tredje
Super
En deprimerad man, Frank, med endast en lycka i livet, sin fru Sarah, förlorar henne till en drug dealer.
Bestämd och seriös går han ut för att vinna tillbaka henne, iklädd som en superhjälte, The Crimson Bolt.
En löjligt rolig film! Både jag och Tobias skratta högt.




Ja nu tycker jag då att ni ska se dessa filmer. Så gör det! =)





Förresten, idag jobbade jag 11 timmar. Nu sitter jag och gottar mig i soffan med glass i stora lass!


BulleriBär     och        Kuckelikola


Snart blir det sängen, för det är jobbedag i morgon med... Fast imorgon börjar jag kl. 9. Thanks!!


Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0