Musik och gammal glass...




Jag vet inte alls vad jag ska skriva...
Idag har det varit en skitdag, både privat och på jobb.


Äsch, jag ger upp. Kommer inte på nåt jag vill dela med mig av. Kanske senare, vi får väl se!


Haj!





Uppdaterat!


Har blivit förälskad i "Lillasyster". Härlig musik med grymma texter!
Har speciellt fastnat för ett stycke i "My och Johannes":

"När de ser henne, ser hennes leverne
ser de bara snacket, det är ingen som ser henne
namnen hon kallas, av alla de andra
men hon har slutat och höra när hon kallas för slampa
hon ska slå tillbaks, hon vet allt om dem
hon har hört deras prat och vad det handlar om
hon kommer aldrig att skämmas, aldrig mer
och idag ska hon hämnas
på alla er
när de ser henne ändrar de beteende
och hon vet, men skiter i hur de ser henne
för från idag
ska hon leva sitt liv
för nu tar hon aldrig mera nån skit"
...
"Jag vill ha svar på ingenting, ingenting
jag vill veta ingenting, ingenting
för ni vet ingenting, de kommer slå tillbaks
nu finns det inte längre någonting i vägen för My & Johannes"

Lyssna här
och läs hela texten här

Antar att den talar till mig just nu när jag vet att en del snackar så mycket dumt om mig...
Men tycker verkligen ni ska lyssna på några av deras låtar. "Så jävla bra" är också grym, eller som titlen säger; den är så jävla bra!



Åt precis en glass jag köpt på coop här i torsås, en magnum mandel. Men den smakade skit och var alldeles isig, som om den smält och sen blivit fryst igen. Och det är ju inte första gången man köper skit på coop. De är så jävla dåliga! Lina har fått gammal glass där som inte gick att äta, jag har fått en gammal räksallad. Det är ofta bästföredatumet har gått ut. Nej usch! Då handlar jag mycket hellre på ICA, trots att där alltid är längre köer (men det förstår jag ju).


Nu blir det sängen. Om jag kan somna det vill säga... Men jag ska i alla fall försöka.

Puss




"Var det dig eller mig det var fel på?" - Så jävla bra, Lillasyster



Kommentarer
Postat av: Alex

Hemskt vad du gnäller på mitt jobb :P

Jag är dock inte så delaktig i frysvarorna eller räkorna, men jag tror alla dom dära varorna e nere o lastas om på vårt lager. då går burarna/pallarna med frysvaror ut från trailarna(-20 grader) in på vårt lager(+4 grader) och får som jag förstått det bara stå där ett x antal min innan det börjar smälta innan de åker in i ny trailer för att gå till butikerna. så det är mycket lätt hänt att glassen hinner smälta lite innan den blir fryst igen. Men chefen som tagit alla dessa korkade beslut har äntligen fått gå så man får ju hoppas att de vänder på detta nu

2011-08-29 @ 02:08:29
URL: http://miniharald.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu är det ju Coop här i Torsås som jag skriver om, här är det hemskt! Annars gillar jag Coop, särskilt i Malmö på jägersro.



Allt bra med dig Alex?

2011-08-29 @ 22:34:10
URL: http://enlitenflickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0