Idag är jag så lycklig!!



Äntligen har jag börjat komma på fötterna igen!
Fick besked om att jag får fortsatt aktivitetsersättning från försäkrningskassan och får på måndag 13 tusen kronor insatta på mitt konto, retroaktivt för två månader.

Dessutom har jag lyckats sälja en hel del på tradera, för än så länge 1157 kr, men har ytterliggare bud på över 700 kr. Så än är det inte slut!!! Jippi!
Tänk ändå att få en del extra pengar på saker som bara ligger och skräpar där hemma. Man borde rensa ut lite då och då.


Nej men oj vad jag är glad. Fick genast mer energi till att plugga!
Hinduismen hit och buddhismen dit. Det är rätt trevliga religioner. Inte alls så knäppa som de andra egentligen! Buddhismen har ju inga direkta gudar, utan man tror mer på människan i säg. Det är mer logiskt tycker jag!


Nu ska jag iväg och få lite saker gjorda.


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0