Ibland får man va lite skadegla'!



Vaknade upp med en inte alls fin finne på hakan! Hallå, jag är 27 år, jag ska inte få finnar längre!
Är sur och ful och dum och på ett jävla humör. Och bara för det ska jag ut på youtube och titta på andras fuligheter, så kanske jag blir glad!


Tex hittade jag ett mycket trevligt klipp. Genast är jag på mycket bättre humör och tycker att min finne är världens minsta och sötaste, och glad över att jag i alla fall kan sminka över den, och att den kommer försvinna inom två dagar.
Den här killen har det inte lika lätt.
OBS! KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!!!

Då jag plötsligt inte kan lägga upp youtubeklipp i min blogg länkar jag helt enkelt till klippet istället. Men som sagt, jag varnar er!

TITTA HÄR!

Stackars kille! Men oj vad jag gottar mig i andras bekymmer just nu!



Fick förresten ett väldigt glatt besked idag. Och nu när jag tänker på det blir jag ännu gladare!
Fast det är kanske lite skadeglädje också. Men det får man ha ibland!!! Nu har jag i alla fall det på papper!



En cigg ute i det fina vädret? Ja varför inte. Ska bara dutta lite puder på hakan, sen är jag redo för att möta världen.

Hejsvej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0