Sjuk...




Jaha, då vart man sjuk igen. Förra natten låg jag och vred och vände mig av smärtor i magen, och kräktes en massa. Kunde inte sova alls. Tror jag somnade vid 9 i morse, då var jag helt slut. Sen har jag sovit till och från hela dagen och mått pyton!! Och nu på kvällen fick jag feber. Antagligen är det halsfluss, för mina halsflussar brukar börja lite skumt. Får se om jag ringer vårdcentralen imorgon. Ibland när man kommer in för tidigt så kan dom inte se några bakterier än, och ger ingen penicilin...

Äsch, får se hur det blir. Funderar på att gå ut och ta en cigg, men vet inte om halsen min klarar det. Har faktiskt inte rökt på hela dagen! =)

Jag är hungrig. Har bara ätit en halv macka idag, och gårdagens mat kräkte jag upp i natt. Jag får kolla kylskåpet och se om där är något som lockar.



Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0