Äntligen!



Nu har jag äntligen ringt min psykolog. I natt kunde jag inte sluta gråta, så ringde och spelade in på hennes telefonsvarare, och idag ringde hon upp mig så jag fick tid nästa vecka. Skönt. Ska bara försöka få tag i min läkare också. Har blivit av med hennes telenummer...


Dagen har spenderats hos André med en massa tv-spel och god mat! En mycket bra dag alltså! =)


Har så svårt för att somna om kvällarna. Sen när jag väl gör det så vaknar jag ofta av mardrömmar och annat. Sen efter kl. 8 på morgonen typ, så kan jag sova, och då sover jag till 13. Det är inte så bra...
Men jag är trött hela tiden.

Tror jag håller på att bli förkyld igen. Jävla skit! Vill inte vara dålig när jag ska upp till stockholm ju!!!



 

 

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och se om det går att somna.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0