Lalala

Det är mitt i natten och jag sitter vaken och lite småfull.
Har haft en mysig kväll med helrengöring, typ fotbad, ansiktsmask och sånt. Och så tog jag mig ett glas vin, som blev två som blev tre. Hehehe. Så nu sitter jag och skrattar och gråter samtidigt. För vad vet jag inte riktigt...
Jo, jag är ledsen för att jag kom o tänka på att Lufsen är 5 år. Och då har han kanske levt sitt halva liv. Och jag vill inte att han dör!!!!!!! Tiden har gått så snabbt. Det var fan igår han valde mig, kom o la sig i mitt knä och somna medans hans syskon busade runt omkring. Han valde mig!!! Och det var fan igår jag hämtade hem honom, och han var så liten och rädd och kröp under kökssoffan och tittade ut mot den skrämmande nya världen.
Usch vad tiden går snabbt.
Vill stanna tiden.

Och så tänker jag på saker som varit. Hur jag skrattat åt barnens lek o bus.
Hur fint vi egentligen hade det i Egypten.
Hur varm jag blev i hjärtat av att få sova med er.
Jag har fina minnen.
Tack o lov får dom mig att le nu, inte gråta längre!!

Jag längtar efter att hitta den stora kärleken, skaffa barn och skapa en massa glada minnen med.
Tiden går så snabbt, och jag är redan 26 år.
Vill så gärna veta vilken väg jag ska ta. För nu är allt ett enda surr i min skalle.


Men nu ska jag sova.

Imorgon ska jag ut och dansa med min söta syster Lina!
Vi ska skaka gump hela natten!

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0