Duktiga jag!


Idag har det varit underbart väder! Så himla skönt att kunna sitta ute och njuta!

Igår var jag, Lina och Daniel och storhandla. Började lite dåligt, men blev helt okej tillsist.
Jag fick iallafall handlat en massa gott och även rätt nyttigt.
Sen på kvällen stod man och stekte köttbullar för att frysa in. Mmmm, mina köttbullar är supergoda!
Sen vek jag kläder och damsög. Jag var väldigt duktig!

Idag har man betalat en massa räkningar. Usch... Inte kul. Särskilt inte denna månaden då man både har Lufsens försäkring och CSN... Usch för dom!!!!


Blir rastlös när det är fint väder. Vill hitta på saker! Längtar efter Malmö och parkhäng. Eller underbara möllan! Finns inget bättre!!!!


Vill inte skryta men är så jävla glad! Min morgonvikt är nu under 60 kg, rättare sagt 59,5 kg!!! Har inte vägt så lite på många många år!!! Målet är väl 55 kg. Sjukt nöjd!


Har beställt en jättefin jacka på H&M. Längtar tills den kommer!!

Snygg va?!!!

 

Nu blir det lite mat, sen tv-tittande.

 

Puss på er!

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Skitsnygg ju!!!

2010-05-21 @ 10:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0