Hemma i skåneland



Det var skönt att komma till malmö fredagkväll. Malmö är bäst på kvällarna! Och det var så skönt att höra den skånska dialekten!

Lördagen blev perfekt. Var hos frissan (underbara Linnea) och blev fin. Fast hon fick klippa en del... Håret var slitet. =( Men slingorna blev perfekta! Gjorde några ljusblonda och några "jordgubbsblonda" dvs lite kopparblonda.






Sen efter frissan åkte jag hem till föräldrarna där min syster Emma med hennes son Vilde, och min syster Anna med hennes söner Theo och Elias var! Så himla mysigt! Så det blev en hel dag med mys och lek!
Kvällen bjöd på hemmalagad pizza, en hel del vin och massa tjejsnack! Älskar er!!!



Fina Theo och Elias





Fina Vilde


Och eftersom jag lägger upp bilder på mina fina syskonbarn får jag ju inte glömma Tilda




Fina Tilda



På söndagen var jag och mamma på konsert. Vi såg Sarah Dawn Finer. Vilken röst hon har!!
Mamma o jag hade jättemysigt. =)

Måndag idag, och dagen har spenderats i stan (malmö) med mamma, brossan Anton och syrran Emma. Vi var ännu en gång hos frissan Linnea, men denna gången var det Antons tur att bli fin i håret! Och fin blev han verkligen!!
Tack Linnea för att du gör oss så snygga! =)
Sen gick vi i affärer lite.
Och nu sitter jag här.


Jag känner verkligen att min medicin börjat göra nytta! Fixar saker bättre nu.
Till exempel: När jag är nere klarar jag knappt av att gå upp och ta på mig kläder. Lätt som en plätt nu!
Och att ringa telefonsamtal är näst intill omöjligt. Men idag gjorde jag det två gånger utan att tänka på det!
Dessutom, det som är bäst, är att jag klarade av en heldag med syskon och barnen utan att bli trött och irriterad! Det är den största skildnaden!!!

På onsdag blir det utgång med Emma, Lisa och Linnea! <3 Ska bli jättekul att äntligen kunna sätta sig på möllans uteserveringar och sen skaka ass på Debaser! =)


Nu blir det slapp i soffan.

Puss o kram!





So forgive me but I've fallen, fallen for you

Please believe me, this was nothing I intended to do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0