hihihihi



Måste bara skryta lite. Idag ställde jag mig på vågen och trodde absolut jag hade gått upp några kilon efter mina dagar i skåne. Men till min stora förvåning var jag nere på 58 kg!!!! Och det var ingen morgonvikt.
Skit vad stolt jag är över mig själv. Har äntligen lyckats med något jag så många gånger försökt och totalt misslyckats med.



 

 

 

Jag är sjukt äcklad av en granne jag har. Han är 40+ och sitter alltid o dricker med en massa ungdomar (allt från 17 - 25). Tydligen tycker alla att han är jätteroliga att hänga med, men fan jag hade bara skämts om jag kände någon sådan person. Dessutom har han tre söner som också brukar sitta där. Supa med sin pappa, hur coolt är inte det?! Nä fy fan!!
Var över där en kväll eftersom en kompis tjata. 40plussaren började efter ett tag ragga på mig. Och han var så äcklig!!! Och han sa typ att jag såg ut som 17 och pratade som en liten flicka och att det var såååå sött. Jävla peddo! ÄCKLIGT!!!!!!!!


Varning för Pedofil!!!

 

 

 

 

 

Igår fick jag en väldigt fin komplimang av en gammal gymnasiekompis. Han skrev på msn:
"dina nya sommarbilder på facebook  = tjejen man bara ser en gång på sommaren och blir helkär i"
Vad gulligt! Blev jätteglad, en av de finaste komplimanger jag någonsin fått! =)

 

 

Nu är det tvätten som gäller.
Ha en bra kväll allihopa!
Puss

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0